.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یوسفیان ملا:
احداث فرودگاه در آمل حتمی است

ماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمل باید دارای فرودگاه شود، گفت: این مسئله حتمی بوده و این پروژه عظیم رقم می‌خورد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، عزت‌الله یوسفیان‌ملا عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مجلس خانه ملت است و نمایندگان باید تمام تلاش و کوشش خود را برای گره‌گشایی از مشکلات مردم به کار گیرند.

وی با اعلام اینکه مجلس دهم نشان داد که خاستگاه مردم بوده است، افزود: برای رفع مشکلات مردم نمایندگان مجلس در دوره فعلی از اکثر برنامه‌های دولت و دولت‌مردان دفاع کرده و نظرات مثبت دادند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نیاز است دولت و مجلس برای امر اشتغال جامعه برنامه‌ریزی مدون داشته باشند، ادامه داد: نمایندگان مجلس برای ایجاد اشتغال منطقه‌ای می‌توانند به ایجاد پروژه‌های ملی روی بیاورند هر چند در شهرستان آمل گام برداشتم.

این مسئول با اشاره به اینکه رفع مشکلات اصلی اشتغال باید در سطح کشور انجام شود، گفت: باید مجلس دهم در رفع مشکلات مربوط به بیکاری و اشتغال با دولت همکاری لازم داشته باشد.

یوسفیان‌ملا خاطرنشان کرد: امروزه در شهرستان آمل هیچ روستایی در بخش جلگه و دشت را سراغ نداریم که از نعمت گاز طبیعی برخوردار نباشد، هر چند در بخش صعب‌العبور و کوهستانی لاریجان در حال گازرسانی هستیم و در آینده نزدیک مشعل گاز در این بخش بزرگ روشن می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه با گازرسانی به لاریجان بستر اشتغال در این بخش بیشتر نمایان می‌شود، گفت: با قرار داشتن محور مواصلاتی هراز، نزدیکی مسیر به تهران و جای داشتن رودخانه هراز بسیاری از گردشگران شمال کشور از این جاده عبور می‌کنند که باید به این منطقه توجه شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در آینده به‌دنبال به ثمر رساندن و سرانجام پروژه‌های بزرگ در شهرستان آمل هستم، خاطرنشان کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت به مازندران از مجموع نزدیک به یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار سفر، 670 میلیارد به جاده هراز اختصاص یافت که این میزان اعتبار برای پروژه یک منطقه در سطح کشور بی‌نظیر است.

یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه برای امر اشتغال و رفع بیکاری باید زیرساخت‌های لازم مهیا باشد، افزود: در این شهرستان بسیاری از زیرساخت‌ها فراهم بوده که ممکن است به چشم نیاید.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه هم‌اکنون در بیمارستان امام خمینی(ره) شاهد مراحل پایانی هستیم و مراحل مختلف سد و مترو در حال انجام است، بیان کرد: برای پیشرفت با همکاری وزارت راه و شهرسازی آگهی‌های مختلف برای جذب پیمانکار قطعات متعدد به انتشار رسید.

این مسئول با اشاره به اینکه آمل باید دارای فرودگاه شود، گفت: این مسئله حتمی بوده و این پروژه عظیم رقم می‌خورد.

یوسفیان‌ملا با تأکید بر اینکه برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در آمل گام‌های بزرگی برداشته شد، افزود: با توجه به مصوبه دولت تمام راه‌هایی که منتهی به آمل می‌شود باید چهارخطه شود که در این بین چهارخطه کردن پروژه‌هایی همانند محور ولیسده و مسیر آمل ـ سرخ‌رود به همراه دیگر پروژه‌ها در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه برای مسئله زباله در گذشته 450 میلیون تومان برای مطالعات اختصاص یافت، گفت: برای این مهم 3 میلیارد تومان به اعتبارات افزوده شد که با توجه به مراحل قطعی شدن پیمانکار پروژه زباله‌سوز، خرداد سال آینده از سوی برخی مسئولان زمان آغاز پروژه اعلام شد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سعی داریم با تمام توان طرح هادی در روستاهای سطح شهرستان را به پایان برسانیم، گفت: علاوه بر ایجاد پل‌های دو‌راهی امامزاده عبدالله(ع)، پلیس راه سابق و اوجی‌آباد در حوزه عمران شهری شهرداری آمل زمین مورد نظر برای ایجاد روگذر میدان هزار سنگر را تحویل وزارت راه و شهرسازی داده تا پل بزرگی در این منطقه با بودجه اولیه 14 میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی ایجاد شود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.352 seconds.